Întrebări frecvente

General 5 întrebări
  • Cum pot să văd ce cursuri am finalizat?

    Puteți afla acest lucru accesând următorul link:

    https://emc.oamr.ro/mod/customcert/my_certificates.php

    Acest link poate fi găsit accesând platforma de cursuri online cu numele dvs. de utilizator și parola.

    Pasul următor este să apăsați pe săgeata din colț dreapta sus, apoi pe Profil. La secțiunea profil veți găsi categoria diverse cu sub-categoria Certificatele mele. Acolo sunt afișate toate cursurile finalizate.

  • Nu dispun de un calculator

    În cazul în care nu dispuneți de un calculator, puteți realiza cursurile online de pe orice dispozitiv cu internet sau conectat la internet prin Wi-Fi. Cursul poate fi accesat pe parcursul a 30 de zile, iar în această perioadă îl puteți accesa de câte ori doriți până la finalizare.

  • Am picat testarea finală

    Dacă ați epuizat toate variantele și nu ați obținut minim 7 la testarea finală, va trebui să urmați un alt curs.

    Timpul acordat unui curs este de 30 de zile, care începe sa curgă de la momentul în care v-ați înscris la acesta apăsând butonul “Înscrie-ma”.

    În cazul în care nu este finalizat în acest timp sau dacă ați rămas fără încercări disponibile la testarea finală, acesta este considerat neabsolvit și nu poate fi refăcut.

    Pentru obținerea creditelor EMC, aveți posibilitatea parcurgerii oricărui alt curs cu auto înscriere.

  • Câte cursuri trebuie să urmez?

    Anual trebuie să acumulați minim 30 de credite EMC. Numărul de credite îl aflați din descrierea cursului. Toate cursurile de pe platforma de cursuri online dispun de un număr de credite (între 10 și 15).

    Puteți urma câte cursuri doriți, acestea sunt gratuite. Totuși, odată început un curs, trebuie finalizat, altfel acesta va fi blocat după 30 de zile și nu îl veți mai putea accesa pe viitor.

  • Primesc mesajul datele sunt deja în uz la crearea contului

    Dacă vă apare acest mesaj la username, modificați username-ul până vă lasă să mergeți mai departe. Username-ul poate fi o combinație de nume/prenume sau chiar o poreclă.

    Dacă vă apare acest mesaj la email/ CNP/ număr de telefon sau chiar seria și numărul de pe certificatul de membru, cel mai probabil aveți deja un cont și trebuie să resetați parola.
    Puteți afla cum resetați parola accesând următorul link:

    Dacă ați resetat deja parola dar nu ați primit emailul de resetare, accesați următorul link: https://emc.oamr.ro/suport/index.php/kb/nuamprimitemailresetareparola/
Suport 5 întrebări
Nici un rezultat