5 articole
Cele mai vizualizate5 articole
Cele mai apreciate5 articole
RecentÎntrebări frecvente
-
Cum pot să văd ce cursuri am finalizat?
Puteți afla acest lucru accesând următorul link:
https://emc.oamr.ro/mod/customcert/my_certificates.php
Acest link poate fi găsit accesând platforma de cursuri online cu numele dvs. de utilizator și parola.
Pasul următor este să apăsați pe săgeata din colț dreapta sus, apoi pe Profil. La secțiunea profil veți găsi categoria diverse cu sub-categoria Certificatele mele. Acolo sunt afișate toate cursurile finalizate.
-
Nu dispun de un calculator
În cazul în care nu dispuneți de un calculator, puteți realiza cursurile online de pe orice dispozitiv cu internet sau conectat la internet prin Wi-Fi. Cursul poate fi accesat pe parcursul a 30 de zile, iar în această perioadă îl puteți accesa de câte ori doriți până la finalizare.
-
Am picat testarea finală
Dacă ați epuizat toate variantele și nu ați obținut minim 7 la testarea finală, va trebui să urmați un alt curs.
Timpul acordat unui curs este de 30 de zile, care începe sa curgă de la momentul în care v-ați înscris la acesta apăsând butonul “Înscrie-ma”.
În cazul în care nu este finalizat în acest timp sau dacă ați rămas fără încercări disponibile la testarea finală, acesta este considerat neabsolvit și nu poate fi refăcut.
Pentru obținerea creditelor EMC, aveți posibilitatea parcurgerii oricărui alt curs cu auto înscriere.
-
Câte cursuri trebuie să urmez?
Anual trebuie să acumulați minim 30 de credite EMC. Numărul de credite îl aflați din descrierea cursului. Toate cursurile de pe platforma de cursuri online dispun de un număr de credite (între 10 și 15).
Puteți urma câte cursuri doriți, acestea sunt gratuite. Totuși, odată început un curs, trebuie finalizat, altfel acesta va fi blocat după 30 de zile și nu îl veți mai putea accesa pe viitor.
-
Primesc mesajul datele sunt deja în uz la crearea contului
Dacă vă apare acest mesaj la username, modificați username-ul până vă lasă să mergeți mai departe. Username-ul poate fi o combinație de nume/prenume sau chiar o poreclă.
Dacă vă apare acest mesaj la email/ CNP/ număr de telefon sau chiar seria și numărul de pe certificatul de membru, cel mai probabil aveți deja un cont și trebuie să resetați parola.
Puteți afla cum resetați parola accesând următorul link:Dacă ați resetat deja parola dar nu ați primit emailul de resetare, accesați următorul link: https://emc.oamr.ro/suport/index.php/kb/nuamprimitemailresetareparola/
-
Suport tehnic
Dacă aveți nevoie de suport tehnic și nu ați regăsit problema dvs. în articolele de pe această pagină, accesați următorul link:
https://emc.oamr.ro/suport/index.php/kbtopic/cereresuporttehnic/
Dacă nici acesta nu vă ajută, vă rugăm să trimiteți un email către adresa de suport în care să detaliați cât mai clar problema întâmpinată. Astfel vă vom putea oferi suport tehnic cât mai eficient atât dvs. cât și colegilor.
-
Primesc eroarea ,,Autentificare invalidă vă rugăm încercați din nou”
Dacă primiți această eroare, cel mai probabil este din cauză că:
- Datele de autentificare sunt invalide, caz în care trebuie să resetați parola: https://emc.oamr.ro/suport/index.php/kb/resetareparola/
- Nu aveți un cont pe platforma de cursuri online națională. Contul de pe alte platforme de cursuri online nu funcționează și pe platforma națională.
- Nu ați confirmat contul pe email (În mod normal atunci când creați un cont nou, primiți un email de confirmare a contului pe emailul dvs. Acesta este posibil să ajungă și în secțiunea spam a emailului.)
-
De ce trebuie să dau un test înainte să citesc suportul de curs?
Pre-testul este un test de măsurare a cunoștințelor inițiale și vă ajută să vă obișnuiți cu mediul de testare astfel încât să ne asigurăm că nu apar probleme la Testarea finală.
Puteți afla mai multe despre parcursul unui curs accesând următorul articol:
Parcursul unui curs online
-
Ce trebuie să fac după ce descarc certificatul de absolvire.
După ce finalizați Testarea finală cu minim nota 7 și descărcați Certificatul de absolvire, nu trebuie să mai faceți nimic. Puteți vizualiza și descărca oricând certificatul de absolvire din contul dvs.
Accesați următorul link pentru a vă vizualiza certificatele: https://emc.oamr.ro/mod/customcert/my_certificates.php
-
Cursul apare dezactivat sau inactiv
Dacă un astfel de mesaj este afișat pe pagina de înscriere a unui curs, cel mai probabil v-ați înscris acum mai mult de 30 de zile la acel curs și a expirat.
Acest mesaj mai apare și atunci când un curs este în lucru.